Фото - Луганский центр стоматологической имплантации

Екологічний вісник міста Волзький

  1. Минулий місяць
  2. вплив речовин
  3. Кому скаржитися?

Графік показує перевищення максимально-разових норм ГДК (гранично допустимих концентрацій) сірководню (H2S), діоксиду сірки (SO2), оксиду вуглецю (CO), оксиду азоту (NO), діоксиду азоту (NO2).

Минулий місяць

За даними лабораторії аналітичного контролю МБУ «Служба охорони навколишнього середовища».

вплив речовин

Сірководень. Дуже токсичний. Вдихання повітря з вмістом сірководню викликає запаморочення, головний біль, нудоту. При невеликих концентраціях досить швидко виникає адаптація до неприємного запаху «тухлих яєць», і він перестає відчуватися. У роті виникає солодкуватий присмак металу. ГДК максимально-разова - 0,008 мг / м3

Діоксид Сірки. Токсичний. Симптоми при отруєнні - нежить, кашель, захриплість, першіння в горлі. ГДК максимально-разова - 0,5 мг / м3

Оксид вуглецю. Небезпечний. Ознаки отруєння: головний біль і запаморочення; відзначається шум у вухах, задишка, серцебиття, мерехтіння перед очима, почервоніння обличчя, загальна слабкість, нудота, іноді блювота. ГДК максимально-разова - 5 мг / м3

Діоксид азоту. Високотоксичний. Газ, червоно-бурого кольору, з характерним гострим запахом. Навіть в невеликих концентраціях він подразнює дихальні шляхи, у великих концентраціях викликає набряк легенів. Викликає зміни складу крові, зокрема, зменшує вміст в крові гемоглобіну. ГДК максимально-разова - 0,2 мг / м3

Оксид азоту. Безбарвний газ. Токсичний, при вдиханні вражає дихальні шляхи. ГДК максимально-разова - 0,4 мг / м3

Кому скаржитися?

«Гаряча лінія» МБУ «Служба охорони навколишнього середовища» - (8443) 41-56-73 (цілодобово)

Начальник відділу організації роботи в сфері поводження з відходами виробництва та споживання, обліку плати і об'єктів негативного впливу на довкілля комітету природних ресурсів і охорони навколишнього середовища адміністрації Волгоградської області (8442) 24-48-97

Департамент державної політики і регулювання в сфері охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки (499) 254-69-66

Міністр природних ресурсів і екології Російської Федерації (499) 254-76-33

Реклама

Погана екологічна ситуація в місті може призводити до різних захворювань. Останнім часом в клініки Волгограда стали все частіше і частіше звертатися зі скаргами на камені в нирках. Якщо у Вас підозру на камені в нирках лікування краще не відкладати, а негайно звернутися в приватну клініку Панацея. Коментарі (всього 119):

Автор: Ірина

перейти до коментарю

Адміністрація Волзького! Коли ж Ви станете боротися за ЗДОРОВ'Я городян! Кажуть в казні немає грошей, ТАК штраф ПІДПРИЄМСТВА які отруюють НАС І НАШИХ ДІТЕЙ! А як створити робочі місця не отруюючи нас- Вам і думати ...
Для того Вам і влада, щоб подбати про народ (робочих місцях і здоров'я) .Думаю і вживайте заходів!

Адміністрація Волзького! Коли ж Ви станете боротися за ЗДОРОВ'Я городян! Кажуть в казні немає грошей, ТАК штраф ПІДПРИЄМСТВА які отруюють НАС І НАШИХ ДІТЕЙ! А як створити робочі місця не отруюючи нас- Вам і думати ...
Для того Вам і влада, щоб подбати про народ (робочих місцях і здоров'я) .Думаю і вживайте заходів!

Цікава картина: основні викиди припадають чомусь на вихідні дні?

Слухайте, ну вааще прикольна картинка виходить: давненько на веб-сайт не заходила, часу не було, але екологічна обстановка в місті цікавила мене постійно і тому, сторінка з "звітами" була для мене великою загадкою - на кшталт носом чуєш, а на сайті пишуть що, як-би, ніяких відхилень в повітрі-воді все не виявляється так не виявляється ... Так ось. Щас, думаю, ну-ка, ну-ка, зайду подивлюся, що у нас в місті з навколишнім середовищем і бац - ОСЬ ВІН, довгоочікуваний графік !!! Значить, я не зійшла з розуму і не страждаю ендогенних захворюванням з нюховими галюцинаціями !!! Так як же, все-таки, розуміти всі ці сверхПДК? Вони що, як чорт з табакерки з'явилися ?! Де ж вони раніше були ?! Або це типова російська нескінченна історія - хтось комусь не відслюнявити і шапки полетіли? ....

Перевищення були завжди.
Були і 8-ми кратні перевищення ГДК на моїй пам'яті (тобто за останні 3 роки). У віснику теж регулярно публікувалися перевищення. Власне ці графіки за тими даними і будуються.


Віктор,

для наочності опублікуйте ще летальні дози для даних речовин.

Друзі мої! Ну що ви хочете? Ми живемо в місті з безліччю шкідливих заводів. Ясна річ, що є і викиди. Просто раніше (коли не було екологічного моніторингу), ми не звертали уваги на це. Ну війнуло раз в тиждень чимось неприємним, ми Обурившись і забули на наступний день. А тепер все дивляться на графіки перевищення ГДК і обурюються: "Так як же це так! Нас отруюють ці нехороші заводи!" А ви не замислювалися, що ці заводи дають роботу більшої частини населення нашого міста! І встановити систему очищення викидів варто ну ДУЖЕ дорого!
Чи не подобатися-їдьте в інший більш екологічний місто! Тільки де ви там працювати будете!
Про штрафи: штрафувати-справа не хитра. Але потрібно довести, що викиди саме з цього підприємства, та й, наскільки я знаю, штрафи не дуже то і великі для промислових масштабів.
Ось якби адмін-ція допомогла б з придбанням очисних систем для заводів - ось це було б хороошо, але це фантастика. Підприємствам вигідніше разок-другий штраф заплатити (якщо ще доведуть) або хабар дати, ніж купувати або модернізувати систему очищення викидів.
А від цього екомоніторингу толку не буде, якщо його не прив'язати до контролюючих органів, яка володіє владою. Заводи не закриють, штрафи не задушать, так що залишається сподіватися на розсудливість і професіоналізм керівників підприємств.

Згоден з Олегом: менше знаєш - краще спиш.
Добре, що дані моніторингу публікуються із затримкою, а то в іншому випадку багато прочитавши про поточний перевищенні ПДКмр стали б знаходити у себе ознаки отруєння.

Тепер в списку і діоксид азоту з'явився. Яка краса Тепер в списку і діоксид азоту з'явився

Олег, ти маєш рацію, але і не правий одночасно! Прав, що раніше не звертали внімантя.А неправий в тому що їхати з нашої землі не надо.Надо знайти важелі впливу на господарів надприбутків (сподіваюся тобі не треба розтлумачувати як грабують наше місто в обмін на мізерні зарплати) .І очисні на підприємствах є, але витрачається на очищення викидів, значить втратити прібиль.Да і деякі господарі колишніх наших підприємств живуть не в РФ .І що робиться тут їм наплевать.Помніте отруєння міста Бхопал в Індії? Тепер ці господарі у нас в Волзькому.

Хто ж подає таку неграмотні інформацію !!!! Ну по--перше не оксид, а діоксид сірки! ГДК оксиду вуглецю в атмосферному повітрі 5 мг / м3, дивіться ГН; А ГДК діоксиду азоту вже давно як 0,2 мг / м3. Читайте панове нормативну документацію і не дуріть народу голову!


Якщо Ви стежите за екологією в місті, то - профнепридатні,
знайдіть собі роботу, а не отримуйте бариші від заводів.
Ну а якщо просто хочете поцепляться до дрібниць, не варто
втрачати час, краще мітлою мести, а не язиком.

Шановний Олександр! Про мову прошу поаккуратней! Що Ви називаєте дрібницями федеральні норми і закони, тоді це не непридатні давати свої "розумні" коментарі. Я так розумію Ви так і роботу свою виконуєте, не звертаючи не отак дрібниці. Ось завдяки таким грамотіям як Ви, в ЗМІ і пишуть всяку брехливу і неперевірену інформацію, ось такі професіонали якраз і займаються екологією міста!

А адміністратор сайту швидко виправив помилки, це вже приємно !!!


Не просіть, про мову я нічого не писав, це метафора

Решта хоч пишуть, а що робите Ви? Та й навіщо читати, можна адже закрити, хрестик в лівому-верхньому кутку.

Я прошу, займіться Ви, всім вам будуть вдячні.

Годину тому проїхав повз абразивного. Йшла плавка. Дорога через вихлопу проглядалася метрів на п'ять не більше. Дихати було неможливо.
Екологи !!!!! АУ-УУУУУ !!! Магом шарш на абразивний !!!!
.......
А у відповідь тиша.....
Тільки новенькі іномарочка екологів поблискують в променях повного місяця.

Мобільнику: +10!

тепер зрозуміло чому в місті по ночям червоне небо))

Рятуємося від вибрасіть на екологічної дачній зоні о. зелений ну і тут дістали, меблева фабрика лику отруює нам повітря вже не один рік, куди ми тільки не зверталися. а труба все димить і в повітрі міститься діоксин, а він веде до захворювання раку. Допоможіть .....

Як комітет з охорони навколишнього середовища по Волзькому може протистояти величезним заводам, які закрити по факту не можуть, потім що вони "містоутворюючі", а часто начальники цих заводів і в нашій країні навіть не живуть.
Просто протиставити не можна нічого.
У нас як зараз в країні: заводу легше заплатити штраф, ніж закупити і встановити енергозберігаючі та екологічно чисті технології, різниця штрафу і закупівлі різниться на кілька мільйонів рублів.
Тому вони і платять штрафи і не заморочуються.
А щодо роботи в Екологічних структурах країни, скажу з упевненістю, як і всюди - у нас проблема грошей - у кого їх більше - той і правий. Чи законно це чи ні, в РФ це не має значення.
Якщо ти працюєш лаборантом, і виявив перевищення в рази, тобі кажуть - це обнародивает не можна, проти цього заводу не можна. А піпл і так все схаває, ніхто обурюватися не буде, все порадяться і затихнуть, бо це не потрібно - н-і-к-о-м-у ... (проблеми нікому не потрібні) Так як проти заводу не можна, ти сидиш підробляли дані (порушуєш закон), а якщо не підробляти, елементарно, - тебе просто звільнять.
Це моя думка, я не кажу що саме так воно і є, просто мені здається це ближче до правди. І це по всій величезній країні. у всіх структурах і інститутах держави, у всіх сферах життя російського народу - освіта, охорона здоров'я, армія, бізнес, і влада всіх рівнів ...

Де графік ???? !!!!

На місці. Флеш включите.


Де, де іномарочка роздають ??? і мені дві !!!
Щас вишикувалися з косами напереваги і гайда !!!
а взагалі-то, дорогі мої, тут багато нас - екологів загризти хочуть, тільки це не допоможе! та й в корупції звинувачувати теж нерозумно! (А як шкода)
екологи - такі ж працівники, які працюють за зарплату в рамках своїх посадових обов'язків. А іноді (зі своєї практики) можеш хоч лоба розбити, і про вимоги фед.законом кричати і по штрафи - а фин.директор говорить "я все розумію, а оплачувати захід не буду, грошей немає" (це при тому, що оплата різного роду витрат йде), але іноді вдається все ж який-небудь захід проштовхнути. Еколог на підприємстві як між молотом і ковадлом: повинен забезпечити виконання вимог законодавства та роботи не позбутися!

Показати коментар повністю
А у муніципальних наших екологів дійсно ніяких повноважень щодо виробничих гігантів НЕТ !!! Якщо ж припустити що заводи раптом великі штрафи заплатять - то я вас запевняю, що в кишені нашим жителям ці гроші не потраплять і здоров'я не додадуть, а підуть в міську і федеральну скарбницю, та там тихесенько розчиняться! Наші заводи так вже 50 років працюють і хто знає скільки ще так пропрацюють!
Інше питання: дехто нагороди у нас отримує за закачування токсичних стоків під замлю. ось вже сумнівне досягнення !!!
та й з посмішкою можна читати звіти Соос про вдосконалення системи екологічного моніторингу і бла-бла-бла. Самі по собі "пости» не вбережуть від викидів, та й до чого це безліч результатів про перевищення максимально разових норм ГДК якщо вони не дають реальну картину про масштаби і тривалість забруднення атмосфери (тільки епізодичні результати), а також прив'язати їх до викиду конкретного заводу не можна ???

Як це сумно все чітать.Любім ми по скаржитися, посваритися, а крім того що "не подобатися їдьте в інше місто" більше немає пропозицій? ГОВОРИТИ про те, що НАМ не подобатися ТРЕБА! Ми відповідаємо за наше здоров'я перед нашими дітьми і за здоров'я наших дітей і блізкіх.Нас з дитинства вчили мовчати або тихо обурюватися на "кухні" .ХВАТІТ Якщо не в силах хоч щось зробити , то залишається за нами наше громадянське право ГОВОРИТИ! Можливо якщо не ми то серед наших дітей знайдеться лідер який буде знати, що і як робити, щоб все ізменіть.ГЛАВНОЕ, щОБ ДОЖИТИ!

Живу в Волзькому і Волгограді вже рік, таких вихлопів з заводів не бачив ніде, від останнього в суботу 27,11 третій день нудить. Коли кінчатися експерименти над людьми, це ж просто жах. Одне радує - їду назад в Ростов.

27-го по нулях))) Нічого не зареєстровано понад норму.


про те і мова - що дана вище інформація зовсім не полная! хмара шкідливого викиду накрило певний район, а місцева лабораторія не вловила даний викид (не було їх в потрібний момент в даному місці) - та й немає у них таких можливостей! якщо тільки все місто датчиками понатикати !!!
Не полінуйтеся, почитай про це в літературі. Це набагато краще, ніж би ці анілін-відходи зливали в лиман, де б вони потім випаровувалися ... ситуація потім була б ще страшніше нинішньої ... в цьому випадку це єдиний вихід. закрити провадження теж не можна - де будуть люди працювати ... палиця на два кінці!

здрастуйте ... а можна десь дізнатися епізоотичну ситуацію в місті ?, бажано б щоб на карті-схемі, а не наслово ...

Катя, про епідемії звіряток в місті ви можете дізнатися - в ветлікарні, можете зателефонувати.
Або звернутися до компетентного джерела - http://rsnvrn.ucoz.ru/

пропоную в розвиток теми екологічних проблем розмістити статистику ракових захворювань на душу населення в Волзькому, так як всі ці викиди в кінцевому підсумку ведуть до серйозних хронічних захворювань, може тоді адміністрація нашого міста задумається вскрьyoз.

Далеко не тільки онкологія: можна поглянути на захворювання дихальних шляхів, простудні, алергічні хвороби та ін. Тільки толку від того, що ми знаємо, що буває через подібну екології ?! Так, наше право на інформацію реалізовано, а ось на благопріятнуб навколишнє середовище - на жаль Далеко не тільки онкологія: можна поглянути на захворювання дихальних шляхів, простудні, алергічні хвороби та ін

А це нічого - що комітет з екології та ОНС не має (вже років 10) ніяких функцій, крім рекомендаційних ??? вони можуть рекомендувати підприємству зменшити свої викиди ... Написали припис - наступного разу дозвольте не раніше ніж через 2 роки на це підприємство прийти! тепер про очисні споруди ... місто не повинно "допомагати" купувати очисні заводам ... По-перше, більшість наших заводів - приватні підприємства, а значить повинні в усі заходи вкладати власні кошти, в тому числі і на будівництво (а не на покупку) очисних споруд ... ще краще перехід на нові технології, але це ще більших вкладень вимагає, і власники більшості підприємств на це не йдуть, бо втрачати їм нічого, простіше штраф заплатіть..так як такі штрафи - що курям на сміх. ..да і немає ніякої зацікавленості в будуєте ьстве очисних, самі-то господарі живуть не у нас! А батіг, як і пряник - відсутні ... але ж у багатьох країнах штрафи за перевищення такі - що закачаєшся! Зато..построіл очисні - оподатковується менше, причому істотно ... ось тоді з'являється зацікавленість, коли система "батіг-пряник" працює ... І ще ... щось аж надто мізерний список тих забруднювачів, які є у нас в атмосферному повітрі ... та й не найтоксичніші показані ....

Схоже адміністрація міста створила місце де народ може виговоритися, поділитися тим що наболіло ну і трохи заспокоїтися до наступне глотка "чистого" повітря.
Хотів би дізнатися, хто-небудь звертався в екологічні організації, робив якісь конкретні дії?
Працюю на предріятія поруч з Абразивним заводом, часом за цілий день надихаєшся до нудоти ...
Куди можна звернутися, хто що підкаже?


напишіть в Генпрокуратуру 125993, ГСП-3, Росія, Москва
вул. Б. Дмитрівка, 15а
Довідкова за зверненнями до Генеральної прокуратури Російської Федерації тел .: 987-56-56,
чи зміниться щось не знаю, навіть не впевнений, але ось ви нам потім і розповісте, куди конкретно вони спустять розгляд справи, і що саме напишуть вам у відповідь.

Завод органічного синтезу як і раніше закачує свої промстоки в підземні горизонти? Господарі ЗОСа французи?

"Про те і мова - що дана вище інформація зовсім не полная! Хмара шкідливого викиду накрило певний район, а місцева лабораторія не вловила даний викид (не було їх в потрібний момент в даному місці) - та й немає у них таких можливостей! Якщо тільки все місто датчиками понатикати !!! "
- так датчики стоять в самих продуваються місцях де концентрація може триматися від сили півгодини

генпрокуратура не допоможе - вони обов'язково повідомлять про перевірку і підприємство зробить все як треба


На початку квітня написав лист в адміністрацію з приводу звалища.
Звалище до того моменту горіла вже три доби.
Прийшла ось така відписка:
http://s002.radikal.ru/i200/1104/a7/65909a32f139.jpg
Задимлення є, а ГДК не перевищена.
Так що звертатися в ці контори бесмислено.
Там сидять одні дармоїди.

Наївний. Наївний
У них там все домовлено і схоплено.

Абразивний продовжує вибрасіть в нічний час.
Хто знає, чому?

Ночами еколохі сплять і роблять вигляд, що нічого про це не знають.

Ось пора вже переходити до масових протестів!

Так, Я відчуваю, Міра Волзького Треба Звільняти! Взагалі яким способом Вона стала мером, треба буде перевірити.


ммм, це розцінюваті як Заклик до насільніцького повалення, тобто кримінально-наказание діяння? Просто цікаво.

А що? Закідаємо тухлими яйцямі колону абразивного на Демонстрації 1 травня, и всі справи. Нехай відчують чим пахне їх завод. Може тоді совість у них прокинеться.

І все одно нічого не зміниться, із століття в століття, звичайні люди нікого не інтерісовалі .....

Та тому що вночі ніхто за ж *** не візьме - і нічого не візьмеш. Ця практика нічних викидів практикувалася усіма підприємствами ХІМКОМПЛЕКС ще з радянських часів. А то вони самі не відчувають чим пахне їх завод. Відчувають кожен день. І до чого тут прості робітники, яких "відрядили" в ряди демонстрантів?

В останні дні, я дивлюся активно вирішили нас потруїти, постійні перевищення

Сьогодні вночі (з 11 на 12 червня) був дуже сильний хімічний запах, буквально дихати було нічим. Вранці боліла голова. Хто-небудь знає, може існує у нас цілодобова екологічна служба, куди можна зателефонувати і повідомити про викид, щоб приїхали і заміряли рівень перевищення? Кидатися тухлими яйцями марно. А що ще можемо зробити ми, просто люди, яких труять? І дійсно, викид припав на вихідний (День Росії, блін). Якщо хто знає телефончик, напишіть.

Коли вже будуть стежити за екологічною обстановкою?
Адже Господарю дихати боляче!
Неко бажає всім відповідальним хто не стежить за екологією щоб з діти дихали тим же, десу.

4.8 ГДК по сірководню - це взагалі вже сама відверте нахабство з боку хімзаводів.
Доки?

Сьогодні 19/07 з ранку запах тухлих яєць всюди! Це жахливо! Так сильно я ще ніколи не відчував! Мабуть знову нас сірководнем підгодовують

Боротьбу за викиди в атмосферу хімічних сполук ніхто не веде. Штрафи смішні. Коли штрафи перевищити вартість очисних споруд. тільки тоді ми зможемо дихати свіжим повітрям. Так як цим заводам дешевше буде побудувати очисні. а не оплачувати штрафи.

Скажіть будь ласка. а екологи повинні боротися за збереження дерев у місті? Думаю. що це їх прямий обов'язок. Був колись зелене місто. який стоїть на 2-х річках! Працювали фонтани! Кожного ранку і вечора їздили поливальні машини. двірники були зобов'язані поливати дерева. А зараз панове адміністрації не можуть вирішити питання з поливом і збереженням дерев. Питання має підніматися на федеральний рівень. Скоро буде пустеля. а не зелене місто. Все забилі.что дерева - це кисень. А кисень це життя. І якщо поливати дерева та тротуари. то і температура повітря не буде перевищувати + 44. Збереження дерев це і є екологія.

По-вашому, екологи повинні підганяти поливні машини і контролювати двірників?

Приїхали до вашого міста в гості. Вирішили прогулятися в парку. Суха трава по пояс! Фонтани не працюють! Дихати в парку не чим. Пив. сміття. каруселі облізлі. Увечері з 20:00 години. вранці з 7:00 години. смерділо то гаром. то тухлими яйцями. то взагалі не зрозуміло чим. Задумайтесь чим дихають ваші діти. онуки. ви самі! Більше ніколи не приїдемо до вашого міста. Ганьба!

Мабуть, ви не в той парк потрапили.
Парк 40-річчя Перемоги (так, здається, його офіційна назва) помер в роки оні разом з Радянським Союзом.
Треба було в парк Гидростроителей проїхати.

Екологи повинні працювати з адміністрацією. а не просиджувати штани на робочому місці. Не зрозуміло взагалі за що вам зарплату видають. Домагатися результатів ваш обов'язок. А Ви хочете мирно існувати з заводами і адміністрацією. Викиди хімії проходять з 24 годин і до 5 ранку. Ви в цей час спите. Звалища зі сміттям і траву палять теж після 22 годин. Спробуйте взяти повітря в цей час для аналізів.

Я про парк Гідробудівельник і написала Я про парк Гідробудівельник і написала   )) ))! У вашому місті взагалі все померло. Років 7 назад. площа Свердлова була зеленою і красивою. а що з нею зараз? Сходіть. подивіться. І це скрізь так! Поїхали на машині в ВОЛГОМОЛ. надивилися на ваші висохлі колись блакитні ялини. Ужас !!!

Засушили. Є така справа.
З іншого боку подумати - коли той парк садили? У 1950-х роках. Дерева старі вже. Деякі від вітру просто падають, тому що коріння згнили.


А вам за що зарплату видають? І понаднормові платять? І святкові?

Екологічну службу треба розігнати і закрити. Толку від них немає ніякого. Цікаво скільки їм платять за їх бездіяльність?

Це не коріння дерев згнили. це мізки згнили. Дерева поливати треба !!! Дерева століттями живуть. За парту! Вчитися! Саджанці які саджають. теж не поливають. і вони засихають так і не почавши. Але зате пишуть і кричать. що саджанці дерев посадили. На ідіотизм схоже. Це не коріння дерев згнили ))

А ми ліками забезпечуємо город.народ. Людей труять. ми рятуємо.


Невже безоплатно ???
Це ви з ким взагалі-то розмовляєте?
Ага, вона буде перевищувати + 60.Ви уявляєте якщо на сонці зараз + 48 і при цьому ще почати поливати асфальт ????

Ольга Володимирівна писал (а)
Ага, вона буде перевищувати + 60.Ви уявляєте якщо на сонці зараз + 48 і при цьому ще почати поливати асфальт ????
А Ви спробуйте свої дачі не поливати! ??? І все навколо дачники нехай нічого не поливають. Температурка поміряти спробуйте до поливу і після поливу! ??? Що з вашими садовими ділянками відбудеться?
Мізки свої включити не пробували ???


Це вам мізки треба включити і подумати, що дачні ділянки в таку спеку поливають або рано вранці або по ближче до вечора, але ні як в самий пригрів.

Живу в Волзькому з 1956 г.Во час навчання у 2-й школі в 1957 р нас змушували збирати по вулицях насіння в'язів -круглие пластинки для майбутньої висадки деревьев.Посмотріте на стару частину міста - вона вся в зелені а зараз навіть наявні зелені насадження не хочуть поливати - немає средств.В мій час і країна була біднішою і народ тоже.А дерева і висаджували і полівалі.Нікакое керівництво не буде займатися озелененням міста без вигідних на щось для себе условій.Ринок ... твою наліво ... А самі? Слабо ?!

Самі собою викиди не можуть відбуватися. Для цього напевно хтось натискає кнопки, перемикає рубильники, відкриває засувки і т.п. Так ось добре було б знати імена цих "хтось". Щоб про них знали всі, щоб на них показували пальцем, плювали в їх сторону (вибачте, але накипіло вже !!!).

дитині 1.3 року за цей час хворів 6 разів обструктивним бронхітом дихати ми не маємо чим .задихаемся.


Натомість голова депутатської комісії з екології Петро Зимовець цвіте і пахне. Тиша й гладь, забули, коли останнє засідання по екології було.

Можна де-небудь архіви взяти тих же показників в період з 2007 по 2009 года ???

Скільки можна труїти людей! Навіть в такий мороз дихати неможливо! Не дивно, що стільки ракових захворювань в місті! Соромно за вас, панове народні обранці! Мабуть, доведеться писати скарги на федеральному рівні, щоб нас, нарешті, почули!


Ну пишіть ... немає механізму, який би дозволяв щось виправити в цій сфері. Навіть якщо подвтердітся що-небудь (не факт), ну оштрафують завод який, а далі - вони оплатять штраф і продовжать викиди - тому що ніякої системи і комплексності законодавчо не закладено в частині забезпечення права громадян на сприятливе навколишнє середовище.

А коли б це був ринок - то все б було прекрасно - і конкуренція і якість товарів і послуг! А наше сьогодення назвати можна як базарно-дворових-дико-уродский капіталізм з особою Кощія Безсмертного - щось в цьому роді! Сказав би крутіше, але цензура ...

Підприємців недавно викликали екологи. Кажуть: ви ось, ", папір псуєте, складайте екологічний паспорт," погоджуйте його у нас, гроші платите за шкідливий вплив. Вони їм і кажуть: так ми ж оплачуємо вивезення сміття. Ось договори, квитанції про оплату. А екологи їм у відповідь: ви трансортние послуги оплачуєте. А за те що ваша папір на смітнику розкладається ми грошей не бачимо. А з заводами побадаться- у екологів ки шка тонка. Пол-кошики паперу більше викликає онкології, ніж викиди з заводу

Екологи на заводи приходять 1-2 рази на рік і пускають їх туди в певний час - коли на заводі немає викидів і немає ніяких звалищ і інших .. Ось і причепитися ні до чого. Документи також підсовують підроблені, щоб заощадити на штрафах .. Так що тут хоч об стіну розіб'ються екологи, але змусити знизити викиди підприємств практично не можливо.
А Служба ООС проводить щодобовий моніторинг забруднення повітря і по кожному новому перевищення направляється звіт в Адміністрацію Волзького і там вони вже самі вирішують, що робити з конкретним підприємством - оштрафувати, або навіть не чіпати ...
Так що звалювати всю відповідальність на Соос безглуздо! Це підприємство займається тільки моніторингом в місті!

за законодавством навіть в адміністрації не мають права вирішувати - штрафувати те чи інше підприємство чи ні.

Давненько у нас перевищень ГДК в більш ніж 5 раз не було.

21 лютого який букет був 21 лютого який букет був

Як труїли букетами, так і будуть труїти! Адже це росія !!!
В інших країнах заводи модернізують, ставлять очисні споруди, тільки в Росії людям кажуть-"не подобається-уежайте" або дихайте букетами!
зуміли побудувати, зумій і добудувати! ЖАХ!
а потім думаю звідки у дитини алергія !!!!!
а ж не дорого для підприємства накопичити гроші на очисні споруди, ну хоча б за 1-3 года !!!
Прийняти закон і дати 3 роки на накопичення, і установки для оч. споруди! Дорогі мої, ну труїти викидами нескінченно не можна !!!
Ех мені б в адміністрацію, я б їм показала кузькіну мать !!!
Піду голосувати)

Пора збирати валізи ... поки не виріс 3-й очей.

Був в Статуті п.12 Екологічний контроль. Молоде місто, а цвинтар зростає швидше, ніж місто. Знаходимося в 10 найбільш екологічно неблагополучних міст Росії. Необхідно терміново скласти екологічну карту міста, динаміку зростання хворих на алергію, астму, рак в цілому по місту і в тому числі по підприємствах (в 1-у чергу Абразивний, Х
ВАТИ, ЗОР), визначити головні джерела цих захворювань, оприлюднити і вжити заходів.
Хто буде робити?


Навіть в Італії тисячі жителів і працівників азбестового заводу довели, що він є причиною важких захворювань. Отримали компенсації і посадили власників заводу.

графік не зовсім точно відображає реальні відчуття забрудненості повітря.

А що, вже заздалегідь відомі результати по перевищенню ГДК в будушем (за 26.05)?

Так то Італія. А у нас до Москви далеко (та й не потрібні ми медвепутіну), а до господарів ще далі (кажуть, що індуси є власниками деяких заводів нашого ХІМКОМПЛЕКС.
З.И. Г-н Кравцов! Поділіться інфою з останнього питання, плиз Так то Італія

Може вистачити труїти. А то 19 травня той світ мало не побачила
Коли все це закінчиться?

коли ж перестануть нас травіть.Роділась в цьому місті Працює все заводи.но ми так часто не болелі.Как зараз хворіє мій ребёнок.что НЕ виброс.У нас насморк.кашель.вплоть до обструктивного бронхіта.Значіт раніше був якийсь контроль .А зараз лише би.бабок побільше нагресті.Так хочеться виїхати з цього міста.

Чесне слово я в шоці! Приїхали жити в місто чотири місяці тому з Знаменська, ми колишні военние.Не хотіли далеко відвозити дітей від місця їх рожденія.Как підсумок-мої практично здорові діти, у яких ніколи і ні на що не було алергії обидва в висипу ! Старший взагалі лежить з алергічним васкулітом в соматічке! Все нафіг! насамперед відправляю дітей до своєї матері на урал, вона хоч і в місті живе, але прямо поруч з хвойним лесом.Вторим справою продаємо квартиру і самі теж звалюємо!

Незважаючи на те що у нас багато заводів роботи як не було, так і не будет.Везде один блат, а звичайним людям платять копійки, щоб з голоду НЕ подохли. Волзький - це місто злодіїв і шахраїв.

Тільки все хімію нюхаємо і мовчимо як не в чому не бувало

Сьогодні проїжджав повз ЕМК. Сірої смердить неможливо як, аж очі ріже. Це вони так вапно обпалюють. Але ж повинні стояти фільтри. Але за них потрібно платити гроші. Простіше людей труїти.

Зараз взагалі дихати неможливо, позакривала всі вікна! А я в 14м живу, що ж робиться в інших районах? Я зараз знову подзвоню, але час 22: 00, ніхто не приїде з вимірами, в кращому випадку завтра, ха! Коли все вітерцем роздує !

Прочитала. Все це емоції. А конкретних справ ніяких ... ми тут недавно з подругою скупатися в нашій річці Ахтубе вирішили ... вона викупалася нічого ... а я покрилася якимись червоними плямами і пальці рук стали опухати, і легке почёсиваніе- це що? подруга злякалася-підемо додому, а то раптом у тебе алергічний шок буде, а я не зможу тобі допомогти ... а мені було цікаво до якої міри я опухну ... купатися більше в Ахтубе бажання немає ...

Не було в Волзькому 3 роки. Як приїхав став задихатися від нападів кашлю. Початок нападів збігається з нудотними викидами, які відчуваю кожен день. Записався до алергології, але, думаю він мені не допоможе, буду валити звідси. Не розумію тих виродків, які захищають заводи або виробництво, до цих даунів дійде тільки тоді коли з діти почнуть вмирати ...


А діти-то вже вмирають! Ви тільки подивіться скільки прохань про допомогу тільки на цьому сайті! І у всіх діток болячки які складні!
Уже все почалося!

А Латекс не соромлячись прямо днем ​​в факелах, спалює таку погань .Просто жах-дим чорнющий клубами по часу..Около Тец1

Переконливе прохання розібратися з мешканцями 16 мікрорайону будинку Миру 23, квартира 43. Щоранку з 7-00 до 15-00 проходить щоденна жарка м'яса чи інших продуктів, витяжка як відомо не справляється - неможливо дихати гаром. Як з'ясовано у сусідів вони готують пиріжки для продажу споживачам ринку 10/16. По мимо цього відпрацьоване масло смаження або інші суміші виливають з першого поверху на рослинність прилеглий території під'їзду. Переконливе прохання розібратися з цими. порушеннями.

Ув.горожане, ось знайшов на сайті Росстата, гляньте за посиланням:
http://www.gks.ru/bgd/regl/b_oxr11/IssWWW.exe/Stg/3-07.htm
Це таблиця офіційних даних, що представляє стан справ про рівень екологічного забруднення атмосфери в нашій країні. Волзький і Волгоград за показниками включені до переліку промислових центрів з особливо високим рівнем забруднення атмосферного повітря.
У списку не мало міст, так що .... вибирайте - ДЕ жити вашим дітям.

Чому в повідомленні за п'ятницю, 02 листопада 2012 15:56:44
сказано, що особливо забруднюють екологію одні, а штрафують зовсім інших?

Пукупайте індивідуальні протигази і носіть їх нічого не соромлячись на вулиці, коли смердить викидами, і все буде нормально.

У Самарській області в навколишньому середовищі на місці вибуху боєприпасів зафіксована підвищена концентрація шкідливих речовин. У двох населених пунктах було зареєстровано перевищення гранично допустимих концентрацій по оксиду вуглецю (1,2-1,6 ГДК), нафти (1,3 ГДК), метану (1,7 ГДК), етилацетат (1,7 ГДК), формальдегіду ( 1,3 ГДК) і ацетальдегіду (1,5 ГДК).
Путін всім по 10 тир. виплатив. А у нас це вважається чистим повітрям, ми вмираємо повільно і безкоштовно.

Екологи - промислові повії, отримують відкати за приховування перевищення ГДК по шкідливих речовин. Маю велику надію, що їхні діти дихають лайном і у них потужна алергія на продукти викидів хімпрому р Волзького, аж до задухи, як у мене і моїх родичів. Адміністрація теж нічого не бачить, бо тільки і пристосована жити на хабарах і наздоганяти свої товсті дупи до безрозмірного стану за рахунок платників податків.

Знову зробили викид заводи !!! У місті воніща стоїть нестерпний !!! Куди дивиться "охорона навколишнього середовища"

Днів 5 тому смерділо якимось газом, сьогодні смердить не зрозуміло чим, вчора вночі теж говорять смерділо. І всі мовчать. Ні в новинах, ні на сайтах. Дихати неможливо !!!! Додзвонитися не можу, автовідповідач відповідає.

Днів 5 тому смерділо якимось газом, сьогодні смердить не зрозуміло чим, вчора вночі теж говорять смерділо. І всі мовчать. Ні в новинах, ні на сайтах. Дихати неможливо !!!! Додзвонитися не можу, автовідповідач відповідає.

Зараз 17.06.15 22:51 МСК у 18-му мікрорайоні Волзького варто моторошний задушливий запах. Закрили всі вікна, включили кондиціонер. Вітер дме з боку промзони Волзького.
PS: сьогодні дізнався, що ще двоє моїх знайомих їдуть з Росії ... Про що це я ...

Жахливо смердить якимось сільським туалетом, дихати немає чим, ранок смерділо саляркой !!! Де екологи чому вони не стежать за цим! Здохнути можна від цього запаху !!! І так дару а вони ще й труять !!!

Уже другий день нові мікрорайони просто задихаються від цього довбаного ЗОСА. Гей екологи! коли почнете порядок наводити в місті або чекаєте коли Путіну почнемо жалітися?

У районі 8-го мкрн вже третю ніч спостерігаються жахливі запахи. Написала листа до відповідного комітету Волгоградської області, залишила повідомлення на автовідповідачі "гарячої лінії" екологічної служби Волзького. А поки закриваю всі вікна і намагаюся заснути. Да уж, місто моєї долі ... а він був такий красивий і зелений в моєму дитинстві ... Дуже шкода.

В даний момент моторошний запах сільського туалету! Може скаргу в прокуратуру написати, є в місті якась екологічна міська служба ??? чи не вони повинні стежити за екологією міста?

http://old.volganet.ru/requests/. Писала сюди вчора. Вибирайте відповідні комітети і скаржтеся щосили! І, впевнена, нас почують!

Кожну абсолютно ніч, починаючи годин з 7-8 вечора і до ранку годин до 6 - страшний сморід в місті. але всім начхати мабуть. труять, витравлюють. місто банкрут, роботи немає, ось і дотруїти людей треба.


Додавання Нових коментарів заблоковано модератором.

Популярне за тиждень:

Цікава картина: основні викиди припадають чомусь на вихідні дні?
Так як же, все-таки, розуміти всі ці сверхПДК?
Вони що, як чорт з табакерки з'явилися ?
Де ж вони раніше були ?
Або це типова російська нескінченна історія - хтось комусь не відслюнявити і шапки полетіли?
Ну що ви хочете?
Помніте отруєння міста Бхопал в Індії?
Де графік ?
Де, де іномарочка роздають ?

  • Зуботехническая лаборатория

    Детали
  • Лечение, отбеливание и удаление зубов

    Детали
  • Исправление прикуса. Детская стоматология

    Детали